IndeksSzukajLatest imagesUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Artefakty

 :: Zbiór zasad Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down
Wto Mar 24, 2020 11:44 am
Admin
Admin
Admin
Join date : 06/03/2020
Liczba postów : 14
https://testytestyy.forumpolish.com
Pierścienie





Pierścienie w amerykańskim serialu dawały różne możliwości nadprzyrodzonym istotą jak i zwykłym ludziom. Te magiczne przedmioty są stwarzane tylko przez Wiedźmy. Moc tego przedmiotu zależała od czaru jaki rzuciła na niego Czarownica. W serialu można wyróżnić:

1. Pierścień Nieśmiertelności - Umożliwiał ponowne odrodzenie się po śmierci. Działał on jednak tylko wtedy, gdy postać jest człowiekiem. Chronił ludzi przed istotami nadprzyrodzonymi. Taki pierścień w serialu TVD miał np. Jeremy Gilbert
0/3 (artefakt specjalny)

2. Pierścień Słońca - Pozwalał wampirom wychodzić na słońce. Mógł stracić swoją moc lub tracił ją gdy wampir przebywał w miejscu należącym do wiedźm. Takie pierścienie mieli np bracia Salvatore. Mogą one występować również w postaci kolczyków, czy naszyjników.

Broń




Sztylet Pierwotnych - Pozwala on zabić Pierwszych. Jednak po wbiciu sztyletu nie można go wyciągnąć z serca wampira, inaczej ożyje. Plus aby sztylet zadziałał musi na nim znajdować się popiół.
0/5 (na obecną chwile niedostępne)

Naszyjnik Eleny - Pak się okazuje naszyjnik jest magiczny. Znajduje się w nim werbena. Należał on do pierwszej czarownicy. Bonnie próbowała zniszczyć przedmiot, jednak nie udało jej się.
0/3

Krew Klausa - To dzięki krwi Klausa (jako hybrydy) można uleczyć ukąszenie wilkołaka.
0/0 (Póki co brak hybrydy)

Biały Dąb - Kołek z białego dębu możne zabić Pierwotnych na zawsze. Jednak proch z Białego Dębu może zabić częściowo. Do tego potrzebny jest jeszcze sztylet.
0/n (W tym przypadku, trzeba w historii umieścić sposób zdobycia informacji)

Kompas Gilberta - Został skonstruowany przez Johnathana Gilberta w 1864 roku, a za sprawą czarownicy, Emily Bennett, nabrał magicznych właściwości. Używa się go jako zegarek kieszonkowy, jednak kiedy zamieni się jedną jego część, wynalazek staje się wykrywaczem istot nadprzyrodzonych.
(0/1  Póki co niedostępny)

Miecz Alexandra - Należał pierwotnie do jednego z członków Bractwa Pięciu, Alexandra. Został użyty przeciwko wielu wampirom. Na jego rękojeści znajduje się symbol, dzięki któremu możliwe było odszyfrowanie tatuażu łowców.
0/1 - Wielu łowców go poszukuje, niczym kielicha Glaala

Znak łowcy - Tatuaż, który pojawia się na ciele członków Bractwa Pięciu. Znak zaczyna się na wierzchu prawej dłoni, po czym pnie się do góry, ukazując historię pierwszego nieśmiertelnego - Silasa. Owy znak służy do wielu celów, m. in. jako mapa, historia i zakodowana wiadomość.
(0/5  Można go zdobyć podczas ewentów. Przy rozgrywce MG zostanie aktywowany)

Kamień Księżycowy - To magiczny kamień od niego powstała klątwa wilkołactwa. Przedmiot jest kluczem do złamania klątwy wiszącej nad Klausem.
0/3

Księga Czarów - Jest to zbiór zapisków czarownicy na temat rytuałów, mikstur i ziół. Księga posiada także informacje o różnych zaklęciach lub przekleństwach.
0/1 (niedostępna)

Urządzenie Gilberta - Zostało zrobione przez Jonathana Gilberta oraz potajemnie zaczarowane przez Emily Bennett, która poprzez urok popchnęła Jonathana do wykonania tego urządzenia. Większość ludzi sądzi, że to on je wymyślił. Jest bronią przeciwko wampirom oraz wilkołakom, a kiedy zostanie uruchomione, jakikolwiek w pobliżu 5 przecznic zostanie unieruchomiony. Uruchomione urządzenie powoduje niewyobrażalny ból, poprzez wydawanie bardzo wysokich dźwięków, słyszalnych dla wilkołaków i wampirów. Ludzie nie mogą nic odczuć, ani usłyszeć.
Na obecną chwile jest w częściach. Można mieć maksymalnie 1 część na start. Części jest 7, jednak póki co do rozdania jest 4 części. Pozostałe będzie można uzyskać w misjach.

Eliksir wskrzeszający - Eliksir mający właściwości mogące przywrócić zmarłego do życia. Elijah zdobył go, by chronić Katherine.
0/3

Talizmany - Mogą być zrobione z jakiegoś sentymentalnego przedmiotu lub czegoś odebranego komuś innemu. Występują głównie w przesądach. Niektóre czarownice posiadały talizmany, z których czerpały moc.
0/3

Różaniec szaleństwa - Czarnomagiczny przedmiot, który doprowadza ludzi do niewyobrażalnego szaleństwa i halucynacji.
(0/1 artefakt specjalny)
Powrót do góry Go down
Strona 1 z 1

Skocz do :
Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Zbiór zasad-